Τα στατιστικά του κορονοϊού (Παράδειγμα χρήσης της Στατιστικής)
-
Γονική Κατηγορία: Γ' Λυκείου
|
Απλοϊκές σκέψεις που κρύβουν καθημερινό πρόβλημα της εκπαίδευσης. Πως θα δείξουμε στον μαθητή ότι η γνώση είναι ενιαία, ότι κάθε τομέας έχει το ρόλο του. Ότι κάποτε μια "αποκομμένη" γνώση μπορεί να συμπληρώσει το παζλ της ολοκλήρωσης μιας κρίσιμης προσπάθειας.
Λογική η απορία των μαθητών. Όταν προσεγγίζεις την πραγματικότητα κομμάτι-κομμάτι, είναι δύσκολο να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα. Άλλωστε, όσο προχωράς η εικόνα μοιάζει να απομακρύνεται. Όσο πιο πολλά μαθαίνεις, τόσο περισσότερα αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν ακόμη.
Η απάντηση είναι τα παραδείγματα από την πραγματικότητα. Η τρέχουσα επιδημία του φετινού ιού μας δίνει μια εξαιρετική ευκαιρία για χρήση της Στατιστικής.
ΖΩΝΤΑΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΗΜΙΑ