Τα στατιστικά του κορονοϊού (Παράδειγμα χρήσης της Στατιστικής)

Γονική Κατηγορία: Γ' Λυκείου

 

  •       "Σήμερα μάθαμε το "Δ" στο σχολείο. Πρέπει να μάθουμε και τα υπόλοιπα γράμματα. Σε τι θα μας χρειαστούν;"
  •       Δημοσίευση μαθήτριας στο Facebook μετά από 5 χρόνια αποφοίτησης και περιστασιακής απασχόλησης: "Άλλη μια μέρα που δεν μου χρειάστηκε το Πυθαγόρειο Θεώρημα".
  •       "Εμείς κάνουμε Άλγεβρα γιατί μας λέτε για κύκλους και τρίγωνα στην Τριγωνομετρία. Αυτά δεν είναι Γεωμετρία;"

       Απλοϊκές σκέψεις που κρύβουν καθημερινό πρόβλημα της εκπαίδευσης. Πως θα δείξουμε στον μαθητή ότι η γνώση είναι ενιαία, ότι κάθε τομέας έχει το ρόλο του. Ότι κάποτε μια "αποκομμένη" γνώση μπορεί να συμπληρώσει το παζλ της ολοκλήρωσης μιας κρίσιμης προσπάθειας.

      Λογική η απορία των μαθητών. Όταν προσεγγίζεις την πραγματικότητα κομμάτι-κομμάτι, είναι δύσκολο να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα. Άλλωστε, όσο προχωράς η εικόνα μοιάζει να απομακρύνεται. Όσο πιο πολλά μαθαίνεις, τόσο περισσότερα αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν ακόμη.

      Η απάντηση είναι τα παραδείγματα από την πραγματικότητα. Η τρέχουσα επιδημία του φετινού ιού μας δίνει μια εξαιρετική ευκαιρία για χρήση της Στατιστικής.

           2020-02-09t061544z_478531873_rc2uwe9n0s1o_rtrmadp_5_china-health   Κορωνοϊός: Αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των νεκρών και των νέων κρουσμάτων

 

ΖΩΝΤΑΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΗΜΙΑ

        Στατιστικά της 9ης Φεβρουαρίου 2020: LIVE stats & graphs 2019-nCoV (Coronavirus)
    Ζωντανό Υπολογιστικό Φύλλο
    Αναλυτικά δεδομένα και εξαιρετικά διαγράμματα μέρα με την μέρα